V roce 2024 byl uveden do provozu technologický komplex pro zpevnění a obnovu povrchu vnitřních rozměrů válcových výrobků o průměru 120 mm a více.
V roce 2021 byla uvedena do provozu výrobní hala o rozloze 2000 m² v Českém Brodě, 30 km od Prahy, kde se provádějí všechny práce od příjmu až po předání hotových výrobků.
V roce 2019 byly zakoupeny a uvedeny do provozu dva velké brusné stroje německé firmy Friedrich Schmaltz, které umožňují broušení všech typů hřídelí o délce až 4 metry.
V roce 2017 byly úspěšně dokončeny zkoušky obnovy hřídelí kolových párů vagónů a lokomotiv. Zkoušky byly prováděny ve zkušebním centru českých železnic / VUŽ výzkumný ústav železniční/. Zkoušky prošly 10 miliony cyklů z hlediska únavy hřídelí. Poté byl vydán certifikát českých železnic.
V letech 2016-2017 byla provedena modernizace výroby. Byl zaveden nový technologický robotizovaný komplex, který umožňuje v programovaném automatickém režimu obnovovat povrchy krčků klikových hřídelí dieselových lokomotiv, hřídelí kolových párů vagónů, vnitřních průměrů vagónových nápravových skříní atd. metodou nízkoteplotního termického nástřiku.